Regulamin Programu Lojalnościowego - Kupuj, Polecaj, Zapraszaj - ZARABIAJ razem z nami !
Witaj!
Dziękujemy za zainteresowanie regulaminem programu lojalnościowego 😊 Jak dobrze wiesz, cenimy sobie Twoje zadowolenie, bezpieczeństwo i czas, dlatego nie tworzymy wielostronicowego, ciężkiego do zrozumienia regulaminu, wszystkie niezbędne zagadnienia wyjaśniliśmy poniżej.
Tyle słowem wstępu, teraz czas na formalności. Na początek nasze pełne dane rejestrowe jako administratora sklepu, sprzedawcy i organizatora: Łukasz Balicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DABSTER.PL Łukasz Balicki, ul. Władysława Reymonta 2, 37-500 Jarosław, NIP: PL7922281229.
Jeśli napotkasz jakiś problem, bądź uznasz że w poniższym regulaminie brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie, napisz do nas wiadomość na adres email biuro@dabster.pl, na pewno rozwiejemy wszystkie wątpliwości!
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały informacje m.in. o warunkach uczestnictwa w programie, czasie trwania programu, zasadach programu lojalnościowego, sposobie wykorzystania zgromadzonych punktów czy procedurze reklamacji.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Zespół sklepu internetowego DABSTER.PL
1. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
• Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
• Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
• Uczestnik - osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
• Regulamin – niniejszy regulamin programu lojalnościowego, dostępny pod adresem https://dabster.pl/...
• Program Lojalnościowy – akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy - Kupuj, Polecaj, Zapraszaj - ZARABIAJ razem z nami !” organizowana przez Organizatora.
• Punkt Lojalnościowy – jednostka nagrody w programie lojalnościowym; metoda płatności.
• Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://dabster.pl,
• Organizator, Sprzedawca – Łukasz Balicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DABSTER.PL Łukasz Balicki, ul. Władysława Reymonta 2, 37-500 Jarosław, NIP: PL7922281229
2. WARUNKI UCZENSTICTWA W PROGRAMIE
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być każda osoba fizyczna, pełnoletnia i niepełnoletnia, która zarejestrowała konto klienta zgodnie z regulaminem sklepu.
3. CZAS TRWANIA
1. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 27.05.2021.
2. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie, z zastrzeżeniem że:
• Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 6 miesięcy wcześniej, tak aby nie naruszać praw nabytych przez Uczestników.
• Organizator umożliwi Uczestnikom wykorzystanie zgromadzonych punktów zgodnie z Regulaminem Programu.
3. W przypadku zakończenia Programu - niewykorzystane punkty oraz kupony tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane (w tym zwłaszcza w celu zapłaty za towary).
4. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. Podstawą do naliczania punktów lojalnościowych w programie jest suma złożonego i opłaconego przelewem zamówienia.
2. Klient biorący udział w Programie Lojalnościowym otrzymuje punkty lojalnościowe w wysokości:
• 2% - od każdego złożonego i opłacone przelewem przez siebie zamówienia,
• 1% - od każdego sprzedanego produktu za pośrednictwem indywidualnego odnośnika,
• 0.5% - od każdego złożonego i opłaconego zamówienia przez poleconą osobę.
3. Punkty lojalnościowe nie są naliczane od produktów, które w danym momencie są objęte inną akcją promocyjną.
4. Zatwierdzenie naliczonych punktów lojalnościowych następuje po 14 dniach od doręczeniu przesyłki z zamówieniem do odbiorcy.
5. W przypadku zwrotu towaru za który została naliczona nagroda, punkty lojalnościowe są odejmowane proporcjonalnie.
6. Zatwierdzone punkty lojalnościowe klient może wykorzystać do:
· opłacenia zamówienia,
· zamiany na kupon.
1PKT = 0.10ZŁ
7. Ważność nagród:
· Punkty Lojalnościowe – 365 dni,
· Kupon – 30 dni.
5. REKLAMACJE
1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien informować Organizatora.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
3. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail: biuro@dabster.pl
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 27.05.2021r.